Subject: Partnerportaal
From: "Valikupartner" <[email-masked]>
To: "EKEI Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Jan 2025 09:40:46 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea lepingupartner

Partnerportaali   <https://partner.tervisekassa.ee/>
https://partner.tervisekassa.ee/  on loodud võimalus lisada oma asutuse
infokirjade võtmeisikuid.

Infokirju on plaanis hakata Partnerportaali kaudu edastama veebruarikuu
jooksul.

Isikud, keda lisate võtmeisikuks, hakkavad saama infokirjade kohta
teavitusi sisestatud e-maili peale ning kõiki infokirju on võimalik näha
ka Partnerportaalis.

NB! Tuletame meelde, et 2024. aastal sõlmitud vastutuskindlustuslepingu
kohta andmete esitamise tähtaeg on 05.01.2025.

Info vastutuskindlustuse hüvitamise  kohta leiate
<https://www.tervisekassa.ee/partnerile/vastutuskindlustus>
https://www.tervisekassa.ee/partnerile/vastutuskindlustus

Tehnilistes küsimustes pöörduge  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]   - meie tiim tegeleb kõigi pöördumistega
jooksvalt.

Ilusat uut aastat!

ANU VALLI
Haldur

T: 7447447
E: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Riia tn 142, Tartu
     <https://www.tervisekassa.ee/blogi>